Autor: Sofiya Revkovych
Dodano: 15 października 2020
Obowiązkiem nauczyciela wspomagającego jest towarzyszenie uczniowi lub uczniom podczas lekcji oraz prowadzenie zajęć rewalidacyjnych. Jego obecność na lekcjach może wywoływać zainteresowanie i zdziwienie u innych uczniów, dlatego klasa musi być odpowiednio przygotowana na jego obecność w czasie zajęć.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jak wprowadzić nauczyciela wspomagającego do klasy
- Jak wspierać ucznia z autyzmem podczas lekcji
- Jakich wskazówek udzielić nauczycielom, którzy będą pracowali z uczniem podczas nieobecności nauczyciela wspomagającego
- Kiedy i w jaki sposób rozmawiać z uczniami o tym, czym jest autyzm i jak reagować nie niewłaściwe traktowanie ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebnie kształcenia specjalnego
Pozostało jeszcze 85 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się