Wrzesień 2025 r.
Uczeń, który wagaruje, wchodzi w konflikty, łamie zasady, bywa agresywny i trudno z nim nawiązać relację – to nie „trudny przypadek wychowawczy”. Często to dziecko lub nastolatek, który przeżywa kryzys, nie radzi sobie z emocjami, doświadcza przemocy lub brakuje mu bezpiecznego dorosłego. Jak odróżnić sytuacje wymagające stanowczej reakcji od tych, które wołają o empatyczne wsparcie? Jak nie zgubić ucznia, który z pozoru nie chce pomocy? Szkolenie „Praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym” to trzyczęściowy cykl spotkań dla nauczycieli, pedagogów, wychowawców i specjalistów szkolnych, który kompleksowo przygotowuje do pracy z młodymi ludźmi przejawiającymi zachowania ryzykowne lub opozycyjne.
Październik 2025 r.
Przekazane informacje pozwolą zrozumieć przyczyny zachowań komunikacyjnych uczniów z ASD. Stanowią wartościową podpowiedź, jak trafnie zindywidualizować proces nauczania i dostosować go do potrzeb uczniów z zaburzeniem komunikacji wynikającym z zaburzeń ze spektrum autyzmu.
Listopad 2025 r.
Dwuczęściowy webinar skierowany jest do nauczycieli, pedagogów specjalnych, psychologów szkolnych, dyrektorów oraz wszystkich osób zaangażowanych w proces edukacji uczniów z niepełnosprawnością wzroku. Prowadząca dzieli się sprawdzonymi rozwiązaniami, które ułatwiają codzienną pracę z uczniem słabowidzącym lub niewidomym. Webinar jest szczególnie polecany nauczycielom i specjalistom, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności w zakresie diagnozy funkcjonalnej i planowania wsparcia.