Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenie dla dzieci w kl. 1-2. Zadaniem dziecka jest poprowadzenie linii po śladzie.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenie dla dzieci w kl. 1-2. Dziecko wydziera obrazek liścia, koloruje go, a następnie przykleja do drzewa.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa. Ćwiczenie dla dzieci w kl. 1-2. Trzy układanki.
Ćwiczenie usprawniające percepcję wzrokową, a także pobudzające kreatywność. Zadaniem dziecka jest (dowolne) uzupełnienie obrazka, a następnie pokolorowanie go.
Ćwiczenie rozwijające percepcję wzrokową, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Zadaniem dziecka jest ułożenie zdarzeń w kolejności, a następnie opowiedzenie, co znajduje się na obrazkach.
Ćwiczenie rozwijające percepcję wzrokową, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Zadaniem dziecka jest ułożenie zdarzeń w kolejności. Na karcie jest 9 obrazków.
Ćwiczenie usprawniające funkcje wzrokowo-przestrzenne. Zadaniem dziecka jest ułożenie figur według wzorów.
Ćwiczenie usprawniające funkcje wzrokowo-przestrzenne. Zadaniem dziecka jest dorysowanie brakujących elementów.
Ćwiczenie usprawniające funkcje wzrokowo-przestrzenne. Zadaniem dziecka jest obrysowanie wzorów różnymi kolorami.
Ćwiczenie kształtujące tempo i dokładność spostrzegania wzrokowego, rozwijające umiejętność analizy i syntezy wzrokowej oraz ćwiczące stałość spostrzegania wzrokowego. Do wykorzystania w zabawach z dziećmi od 4. roku życia.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.