Percepcja słuchowa. Uczniowie klas 1-3 szkoły podstawowej. Karta do pracy indywidualnej rodzica z dzieckiem. Zadaniem dziecka jest naśladowanie dźwięków wydawanych przez zwierzęta przedstawione na ilustracjach.
Percepcja słuchowa. Uczniowie klas 1-3 szkoły podstawowej. Dziecko zamalowuje kółka zgodnie z poleceniem nauczyciela.
Percepcja słuchowa. Uczniowie klas 1-3 szkoły podstawowej. Zadaniem dziecka jest przyporządkowanie usłyszanych dźwięków do czynności.
Percepcja słuchowa. Karta pracy dla uczniów klas 1-3 szkoły podstawowej. Zadaniem uczniów jest zapisanie usłyszanych wyrazów, a następnie odszyfrowanie wiadomości od kosmitów.
Grafomotoryka. Karta dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest uzupełnienie obrazków.
Grafomotoryka. Karta dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest dokończenie obrazków.
Karta dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest połączenie kropek i pokolorowanie powstałego ubrazka.
Karta dla uczniów klas 1-3 szkół podstawowych. Co znalazły ślimaczki? Połącz kropki i pokoloruj obrazek.
Karta dla uczniów klas 2-3 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest połączenie kropek i pokolorowanie powstałego ubrazka.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7-8 szkół podstawowych. Uczeń uzupełnia zdania wyrazami z ramki.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7-8 szkół podstawowych. Zadaniem ucznia jest dopisanie do każdego rzeczownika formy z ó wymiennym.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7- 8 szkół podstawowych. W podanych wyrazach uzupełnij ó wymienne na o, e, a oraz u niewymienne.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7- 8 szkół podstawowych (i gimnazjum). Zadaniem ucznia jest uzupełnienie tabelki wyrazami pokrewnymi.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7- 8 szkół podstawowych (i gimnazjum). Zadaniem ucznia jest uzupełnienie diagramów.
Ortografia - ó wymienne. Karta pracy dla uczniów klas 7- 8 szkół podstawowych (i gimnazjum). Chochlik poprzestawiał litery w podanych wyrazach. Zadaniem ucznia jest ich uporządkowanie i zapisanie, a następnie uzasadnienie pisowni ó.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.