Uczeń z dyskalkulią a korzystanie z kalkulatora na egzaminie ósmoklasisty bez wskazania w opinii

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 15 listopada 2024
Pytanie: Uczeń posiada opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej o dyskalkulii, jednak nie ma bezpośredniego zapisu o możliwości korzystania z kalkulatora podczas egzaminu ósmoklasisty. Czy w takiej sytuacji można przyznać uczniowi dostosowanie w postaci możliwości korzystania z kalkulatora prostego decyzją rady pedagogicznej?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 15 listopada 2024

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy