Autor: Marzenna Czarnocka
Dodano: 15 listopada 2024
Pytanie: Uczeń posiada opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej o dyskalkulii, jednak nie ma bezpośredniego zapisu o możliwości korzystania z kalkulatora podczas egzaminu ósmoklasisty. Czy w takiej sytuacji można przyznać uczniowi dostosowanie w postaci możliwości korzystania z kalkulatora prostego decyzją rady pedagogicznej?
Pozostało jeszcze 85% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 15 listopada 2024
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.