Mechanizmy krótkotrwałego i długotrwałego oddziaływania manipulacyjnego reklamy

Danuta Pyrdoł

Autor: Danuta Pyrdoł

Dodano: 12 marca 2018
Oblicza reklamy

Artykuł może być wprowadzeniem do zajęć przybliżających mechanizmy psychologicznego wpływu reklamy. W połączeniu z warsztatami stanowi skuteczne narzędzie wskazujące sposoby oddziaływania mechanizmów reklamowych oraz przeciwdziałania im. Skupiamy się na charakterystyce krótkotrwałego i długofalowego wpływu przekazów reklamowych na zdrowie psychiczne młodego człowieka, a przede wszystkim opisujemy, w jaki sposób się przed nim uodpornić. Podejmujemy próbę ukazania mechanizmów oraz dostarczeniu narzędzi pomocnych w krytycznej analizie reklamy.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły
  • Scenariusze zajęć z uczniami, nauczycielami i rodzicami
  • Baza porad udzielanych przez prawników, pedagogów szkolnych i innych nauczycieli specjalistów
  • Aktualności prawne
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 12 marca 2018

Autor: Danuta Pyrdoł

Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel przedsiębiorczości, doradca zawodowy. Lider zmian MEN w zakresie pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Nauczyciel dyplomowany z ponad 20-letnim stażem pracy z dziećmi mającymi problemy w uczeniu się oraz z doświadczeniem w aktywizacji zawodowej dorosłych i w pracy z uczniami dwujęzycznymi. Autorka projektów edukacyjnych i materiałów dla nauczycieli z zakresu metod aktywizujących, Problem Based Learning, praw człowieka, antydyskryminacji.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel