Dokument archiwalny
Przepisy rozporządzenia ograniczającego pracę szkół nie wykluczają stosowania przepisów dotyczących pomocy psychologiczno-pedagogicznej, co oznacza, że w miarę możliwości należy jej udzielać. Jak zatem rozliczać tę pracę, jeżeli zgodnie z organizacją szkoły pomoc psychologiczno-pedagogiczna była udzielana w godzinach ponadwymiarowych?
Pozostało jeszcze 90 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.