Uczeń z afazją. Kwalifikacje nauczyciela wspomagającego

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 21 kwietnia 2020
Kwalifikacje nauczyciela dla ucznia z afazją

Przepisy prawa oświatowego nie odnoszą się szczegółowo do kwalifikacji nauczycieli dodatkowo zatrudnianych w szkole w celu współorganizowania kształcenia specjalnego i nie precyzują specjalności na kierunku pedagogika specjalna, jaka powinien ukończyć nauczyciel – w związku z tym to dyrektor podejmuje decyzję, czy ukończona specjalność pozwala na merytoryczne wypełnienie zadań przez nauczyciela w odniesieniu do potrzeb uczniów lub konkretnego ucznia. Sprawdź, gdzie szukać wskazówek dotyczących kwalifikacji, które powinien posiadać nauczyciel wspomagający dla dziecka z afazją.

Pozostało jeszcze 80 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp od portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 21 kwietnia 2020

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel