Znaczny niedosłuch – uczeń słabosłyszący czy niesłyszący

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 3 sierpnia 2021
Znaczny niedosłuch – uczeń słabosłyszący czy niesłyszący

Ocena, czy dziecko można uznać za niesłyszące lub słabosłyszące zależy między innymi od stopnia ubytku słuchu i zdolności do odbioru mowy droga słuchową. Kiedy, przy wydawaniu ze względu na obustronny niedosłuch, mówimy o dziecku słabosłyszącym, a kiedy o niesłyszącym?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy stwierdzenie "znaczny niedosłuch" oznacza, że uczeń jest słabosłyszący czy niesłyszący
  • Kiedy należy mówić o uczniu, że jest niesłyszący
  • Jakie stopnie uszkodzenia słuchu stosują poradnie psychologiczno-pedagogiczne

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 3 sierpnia 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy