Podstawa programowa dla ucznia niepełnosprawnego w stopniu lekkim

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 20 listopada 2018
Podstawa programowa dla ucznia niepełnosprawnego w stopniu lekkim

Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną mogą uczęszczać do każdego typu szkoły. Bardzo często dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim uczą się w szkołach masowych. Czy taki uczeń musi realizować ogólną podstawę programową?  Czy raczej realizuje on podstawę przewidzianą dla szkoły specjalnej? Sprawdzamy przepisy na ten temat.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jaką podstawę programową realizuje uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
  • W jaki sposób dla ucznia z niepełnosprawnością dostosowuje się program nauczania
  • Którzy uczniowie realizują odrębną podstawę programową

Przeczytaj również: 

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 20 listopada 2018

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy