Dostosowanie warunków edukacyjnych dla ucznia z afazją

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 24 listopada 2017
Dostosowanie wymagań edukacyjnych

W orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego nie ma informacji o dostosowaniu wymagań, które zdaniem nauczyciela powinny się pojawić w pracy z uczniem. Czy możliwe jest ich wprowadzenie?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy w IPET można zawrzeć dostosowania, które nie zostały wymienione w orzeczeniu o potrzebie kształcenia specjalnego
  • Jakie obowiązki spoczywają na szkole, jeżeli w orzeczeniu brakuje informacji o dostosowaniu wymagań dla ucznia z afazją

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 24 listopada 2017

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy