WOPFU i IPET dla ucznia z niską frekwencją

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 23 stycznia 2023
WOPFU i IPET dla ucznia z niską frekwencją

Złożenie w szkole orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego nakłada na dyrektora szereg obowiązków. Jednym z kluczowych zadań dla nauczycieli jest przeprowadzenie WOPFU i opracowanie IPET. Jak to zrobić, jeżeli od dnia złożenia orzeczenia uczeń jest nieobecny z powodu choroby? Czy dla ucznia z niską frekwencją trzeba przygotować wielospecjalistyczną ocenę funkcjonowania oraz indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy nieobecność ucznia po dostarczeniu do szkoły orzeczenia wydłuża termin na opracowanie IPET?
  • Na jakiej podstawie dokonać wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia z niską frekwencją w szkole?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 stycznia 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy