Rola i zadania uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET

Dodano: 9 sierpnia 2023
Rola i zadania uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia oraz indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny to podstawowe dokumenty opracowywane dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Za ich opracowanie odpowiada zespół powołany przez dyrektora szkoły. W niniejszym artykule zdefiniowano rolę i wymieniono najważniejsze zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto wchodzi w skład zespołu ds. WOPU i IPET?
  • Jakie są zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET?
  • Jakie obowiązki związane z organizacją kształcenia specjalnego spoczywają na specjalistach?
  • W jaki sposób rodzice uczniów są zaangażowani w pracę zespołu i jakie mają uprawnienia oraz obowiązki?
  • Jaką rolę w pracach zespołu pełnią nauczyciele poszczególnych przedmiotów? 
  • Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy jako koordynator zespołu ds. IPET i WOPFU?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy