Autor: Tomasz Garstka
Dodano: 13 listopada 2017
Diagnoza „fobia szkolna” nie występuje w poważnych systemach diagnostycznych. Z poniższych rozważań dowiemy się, co kryje się za takim określeniem problemów ucznia. Jednak już na wstępie warto zaznaczyć, że należy zachować ogromną ostrożność w używaniu takiej „diagnozy”, ponieważ można przegapić powody problemów występujących w funkcjonowaniu ucznia i zaniechać niezbędnej interwencji.
Pozostało jeszcze 96 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Dodano: 13 listopada 2017
Autor: Tomasz Garstka
Psycholog, absolwent UW, szkoleniowiec w Fundacji Wsparcie i Rozwój, członek Klubu Sceptyków Polskich. Zajmuje się m.in. prowadzeniem szkoleń w zakresie umiejętności psychospołecznych. Autor ponad dwustu artykułów adresowanych do nauczycieli, wychowawców, dyrektorów szkół, psychologów oraz pedagogów.