Liczba uczniów pod opieką logopedy, czyli udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w praktyce

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Dodano: 10 lutego 2022
Liczba uczniów pod opieką logopedy, czyli udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w praktyce

Wsparcie logopedyczne jest potrzebne większości uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Zajęcia logopedyczne należy organizować również dla dzieci bez niepełnosprawności, w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Bardzo często jest jednak tak, że kolejne dziecko z orzeczeniem lub opinią trafia pod opiekę jedynego, zatrudnionego w szkole logopedy. Czy to prawidłowe? Sprawdzamy, jak przepisy odnoszą się do liczby uczniów pod opieką logopedy w szkole.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto odpowiada za organizację zajęć i terapii logopedycznej w szkole
  • Jaka powinna być liczba uczniów pod opieją logopedy w szkole
  • Czy organ nadzoru pedagogicznego może zakwestionować liczbę uczniów pod opieką logopedy w szkole

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 10 lutego 2022

Autor: Marta Wysocka

Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy