Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Kto i w oparciu o jakie kryterium w rzeczywistości powinien decydować o liczbie godzin zajęć realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia
- Kto odpowiada za zapewnienie warunków do opanowania przez ucznia wymagań programowych
Pozostało jeszcze 86 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.