Bieżąca praca z uczniem – pierwsze ogniwo wsparcia

Autor: Magdalena Bochenek

Dodano: 2 września 2021
  Bieżąca praca z uczniem – pierwsze ogniwo wsparcia

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna kojarzy się z działaniem specjalistycznym i wymagającym od nauczyciela dodatkowych zadań. W praktyce często wystarczają drobne zmiany w sposobie prowadzenia lekcji. Takie zmiany powinna jednak poprzedzić wnikliwa obserwacja funkcjonowania ucznia w szkole i placówce. Pozwoli ona na określenie zakresu udzielanej pomocy w formie bieżącej pracy.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • W jaki sposób zdobywać informacje na temat potrzeb uczniów o różnej gotowości szkolnej
  • O czym pamiętać planując obserwację ucznia wymagającego pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • Jak przygotować się do wspierania ucznia w toku codziennej pracy

Przeczytaj również artykuł:

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 2 września 2021

Autor: Magdalena Bochenek

Psycholog, pedagog specjalny, mediator. Instruktor warsztatów umiejętności wychowawczych, pedagog terapeuta w zakresie języka polskiego i matematyki Specjalizuje się w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Zajmuje się diagnozą oraz terapią zaburzeń i opóźnień rozwojowych dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie pracy w przedszkolu, szkole podstawowej i gimnazjum

Tematyka

Sprawdź inne serwisy