Wewnątrz- i zewnątrzsterowność u dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim (decyzyjność dziecka na wózku a funkcjonowanie w szkole)

Joanna Zajączkowska

Autor: Joanna Zajączkowska

Dodano: 8 kwietnia 2017
Dziecko na wózku inwalidzkim

Efektywne wspieranie ucznia z niepełnosprawnością może dać więcej niż zajęcia integracyjne. Kluczem jest kształtowanie poczucia umiejscowienia kontroli.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 8 kwietnia 2017

Autor: Joanna Zajączkowska

Instruktorka Aktywnej Rehabilitacji, fizjoterapeuta, choreo-terapeuta, były pracownik AWF. Laureatka I miejsca nagrody młodych naukowców w badaniach nad osobami od urodzenia niepełnosprawnymi. Od 16 lat wolontariusz w różnych organizacjach działających na rzecz osób z autyzmem i niepełnosprawnością ruchową. Od 8 lat instruktor aktywnej rehabilitacji pracujący z dorosłymi, młodzieżą, dziećmi i środowiskiem osób niepełnosprawnych w pracy. Aktualnie pełnomocnik Fundacji Aktywnej Rehabilitacji w regionie mazowieckim. Członek grupy programowej FAR i koordynator projektu aktywizacji społecznej i funkcjonalnej dzieci poruszających się na wózkach.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel