ADHD… i co dalej? – praca z klasą i zespołem rodziców

Izabella Lutze

Autor: Izabella Lutze

Dodano: 16 czerwca 2017
Uczeń z ADHD

Jak zorganizować przestrzeń i sposób nauki, aby praca z klasą, w której jest uczeń z ADHD, była satysfakcjonująca? Jak stworzyć dziecku odpowiednie warunki do pracy?

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 16 czerwca 2017

Autor: Izabella Lutze

Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy