Warto pamiętać, aby tworząc klasę terapeutyczną, dokładnie rozważyć wszystkie przesłanki merytoryczne. Dla kogo organizuje się tego typu klasy? Jak się je tworzy? Czy w każdej sytuacji jest to najlepsze rozwiązanie dla ucznia?
Pozostało jeszcze 96 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Monika Dobrowolska
Psycholog, nauczyciel, wykładowca. Posiada doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami rozwojowymi (spektrum autyzmu), a także w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla młodzieży i dorosłych z zakresu psychologii i terapii. Ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z zaburzeniami rozwojowymi, z zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych i indywidualizacji nauczania.