Warto pamiętać, aby tworząc klasę terapeutyczną, dokładnie rozważyć wszystkie przesłanki merytoryczne. Dla kogo organizuje się tego typu klasy? Jak się je tworzy? Czy w każdej sytuacji jest to najlepsze rozwiązanie dla ucznia?
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Monika Dobrowolska
Psycholog, nauczyciel, wykładowca. Posiada doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami rozwojowymi (spektrum autyzmu), a także w prowadzeniu zajęć dydaktycznych dla młodzieży i dorosłych z zakresu psychologii i terapii. Ukończyła liczne kursy i szkolenia z zakresu pracy z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z zaburzeniami rozwojowymi, z zakresu dostosowania wymagań edukacyjnych i indywidualizacji nauczania.