Ostatnie tygodnie roku szkolnego to istne szaleństwo. W tym roku to dodatkowo prawdziwy maraton: ekspresowe poprawianie ocen przeplata się z gorączkowym kończeniem programów z poszczególnych przedmiotów. Kucie, stres i przemęczenie – byle wytrwać. Czy czerwiec w szkołach może być inny? Czy można wyluzować i nie fundować uczniom, którzy niemal cały rok spędzili w rozłące, tak ogromnego stresu?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy poprawianie ocen na ostatnią chwilę ma sens
- Na jakich aktywnościach powinni skupić się uczniowie po kilkumiesięcznej nauce zdalnej
- Na co zwracać uwagę podczas obserwowania uczniów na nowo wspólnie przebywających w szkole
Pozostało jeszcze 92% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Anna Kiełczewska
Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.