Szczególnie ważne dla specjalisty

Ewaluacja IPET – sprawdzamy skuteczność programu po pierwszym semestrze

Dodano: 16 stycznia 2021
Dokument archiwalny
Ewaluacja IPET po pierwszym półroczu

Artykuł przeniesiony do archiwum. Przeczytaj aktualny: Ocena efektywności indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET)

Chcąc zapewnić skuteczności działań wspierających ucznia, dla którego opracowano IPET, nie można zapominać o systematycznej kontroli i ewaluacji. Sprawdź, jak powinna przebiegać ewaluacja programu po pierwszym półroczu. Podpowiadamy, od czego zacząć i na co zwracać szczególną uwagę. Wyjaśniamy również, czy dla każdego ucznia trzeba opracować IPET i PDW oraz, co jest najważniejsze w organizacji wsparcia dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy dla każdego ucznia z orzeczeniem trzeba opracować IPET i PDW
  • Czemu służy ewaluacja indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
  • Dlaczego ewaluację należy rozpocząć od wielospecjalistycznej oceny funkcjonowania ucznia
  • Jakie elementy poddać analizie podczas ewaluacji IPET
  • Jakie informacje należy uzyskać od członków zespołu oraz rodziców
  • Kiedy konieczna będzie modyfikacja IPET

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Sprawdź inne serwisy