Dostosowanie procesu edukacyjnego – jak indywidualizować, a nie wyróżniać?

Izabella Lutze

Autor: Izabella Lutze

Dodano: 13 lutego 2019
Dostosowanie procesu edukacyjnego

Analizy wynikające z literatury przedmiotu wskazują na większą efektywność i zasadność działań obejmujących uniwersalne projektowanie procesu edukacyjnego odnoszącego się do dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Uniwersalne zaplanowanie zajęć edukacyjnych obejmuje konieczność uwzględniania kilku prostych i łatwych w zastosowaniu zasad.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły
  • Scenariusze zajęć z uczniami, nauczycielami i rodzicami
  • Baza porad udzielanych przez prawników, pedagogów szkolnych i innych nauczycieli specjalistów
  • Aktualności prawne
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 13 lutego 2019

Autor: Izabella Lutze

Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel