Dostosowanie procesu edukacyjnego – jak indywidualizować, a nie wyróżniać?

Izabella Lutze

Autor: Izabella Lutze

Dodano: 13 lutego 2019
Dostosowanie procesu edukacyjnego

Analizy wynikające z literatury przedmiotu wskazują na większą efektywność i zasadność działań obejmujących uniwersalne projektowanie procesu edukacyjnego odnoszącego się do dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Uniwersalne zaplanowanie zajęć edukacyjnych obejmuje konieczność uwzględniania kilku prostych i łatwych w zastosowaniu zasad.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 13 lutego 2019

Autor: Izabella Lutze

Pedagog andragog, kierownik Wydziału Diagnozy i Współpracy z Poradniami Psychologiczno-Pedagogicznymi oraz Zespołu Diagnozy Psychologiczno-Pedagogicznej w ORE. Zajmuje się problematyką dotyczącą poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego oraz diagnozy i planowania procesu postdiagnostycznego. Trener i lider programów oraz projektów z zakresu rozwijania umiejętności psychospołecznych uczniów. Prowadzi szkolenia dla nauczycieli i specjalistów z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych, planowania, organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy