zabawa

  Karty pracy: Jak dołączyć do zabawy? Trening umiejętności społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu

Karty pracy: Jak dołączyć do zabawy? Trening umiejętności społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu

Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu często mają trudności z inicjowaniem kontaktów i interpretowaniem sygnałów społecznych, co może prowadzić do wykluczenia i frustracji. Ten pakiet pozwala im zrozumieć dynamikę rówieśniczej zabawy, a także nauczyć się reagować na odmowę i radzić sobie z trudnymi emocjami. Karty pracy Jak dołączyć do zabawy? Trening umiejętności społecznych dla dzieci ze spektrum autyzmu to zestaw materiałów edukacyjnych, które pomagają dziecku nauczyć się skutecznego dołączania do grupy rówieśniczej w sposób akceptowany przez innych. Materiały koncentrują się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, rozpoznawaniu sytuacji społecznych oraz właściwych i niewłaściwych strategii włączania się do zabawy.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii ePedagogiki i obejrzyj szkolenie: Rola zabawy w nauczaniu i terapii dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
Do webinaru dołączono materiały specjalne:
  • Co potrafisz, dwulatku?
  • Jak pracować nad rozwojem koncentracji uwagi u dziecka w wieku przedszkolnym
  • Rodzaje zabawy dziecięcej
  • Rola zabawy w nauczaniu i terapii dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu

Twórz własne karty pracy i w kreatywny sposób rozwijaj umiejętności swoich uczniów! Za pomocą kreatora kart pracy z łatwością przygotujesz ciekawe materiały ćwiczeniowe odpowiednie dla Twoich uczniów. PRZETESTUJ!

Witajcie na naszej planecie. Scenariusz zajęć dla uczniów klas I-III

Powrót do szkoły po długim okresie nauczania zdalnego niesie ze sobą różne trudności. Najmłodsi uczniowie najbardziej potrzebują realnych, bliskich kontaktów. Nie potrafią jeszcze w taki sposób, jak ich starsi koledzy utrzymywać relacji w świecie wirtualnym. Ponowne spotkanie w klasie może być trudne, wymagać odbudowania przyjaźni, ponownej adaptacji do grupy. Proponowany scenariusz ma na celu wsparcie uczniów w rozwoju kompetencji interpersonalnych.

Uczestnicy uczniowie klas I-III szkoły podstawowej
Cele ogólne wsparcie rozwoju kompetencji interpersonalnych
Cele szczegółowe
  • wzmocnienie relacji pomiędzy uczniami
  • rozwój empatii i komunikacji interpersonalnej
  • trening identyfikowania emocji i potrzeb innych osób
  • budowanie atmosfery bezpieczeństwa i zaufania w grupie
Potrzebne materiały 2x 45 minut
Czas trwania
  • kolorowy papier,
  • bibuła,
  • brystole,
  • kartonowe pudełka,
  • nożyczki,
  • klej,
  • druciki,
  • taśma klejąca,
  • farby i pędzle,
  • pudła kartonowe
Liczba uczestników zespół klasowy
Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii ePedagogiki i obejrzyj szkolenie: Rola zabawy w nauczaniu i terapii dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
Do webinaru dołączono materiały specjalne:
  • Co potrafisz, dwulatku?
  • Jak pracować nad rozwojem koncentracji uwagi u dziecka w wieku przedszkolnym
  • Rodzaje zabawy dziecięcej
  • Rola zabawy w nauczaniu i terapii dziecka z zaburzeniem ze spektrum autyzmu
Sprawdź inne serwisy