Karta dla uczniów klas VI-VIII. Zadaniem ucznia jest przeczytanie tekstu, dzieląc go na sylaby. Następnie uczeń odpowiada na pytania do tekstu.
Karta dla uczniów klas VI-VIII. Zadaniem ucznia jest znalezienie w tabelce wyrazów dotyczących komputerów i Internetu.
Karta dla uczniów klas VI-VIII. Zadaniem ucznia jest znalezienie w tabelce wyrazów dotyczących kosmosu.
Karta przeznaczona dla uczniów klas VI–VIII. Ćwiczenie polega na powolnym wodzeniu wzrokiem po kształcie leniwej ósemki (symbol nieskończoności). Uczeń śledzi wzrokiem linię ósemki najpierw w jednym kierunku, a następnie powtarza zadanie kilka razy każdą stroną, dbając o płynny ruch oka. Ćwiczenie należy do popularnych ćwiczeń Dennisona wykorzystywanych w kinezjologii edukacyjnej, choć w tej karcie prezentowane jest wyłącznie jako prosta gimnastyka oczu. Wodzenie wzrokiem po ósemce angażuje obie półkule mózgu, wspiera koordynację wzrokową, percepcję, koncentrację wzroku oraz jednoczesny trening oka i mózgu. Regularne wykonywanie ruchu po kształcie ósemki pomaga w rozwijaniu umiejętności śledzenia wzrokowego, które są ważne dla nauki czytania i pisania, a także dla płynności ruchów oka podczas pracy z tekstem.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest połączenie w pary zdjęć przedstawiających problem i możliwe rozwiązanie.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest połączenie zdjęć w pary.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest odegranie scenek z wylosowanych karteczek.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest ułożeie obrazków tak, żeby utworzyły historyjkę.
Karta pracy o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest nazwanie uczucia na zdjęciu i narysowanie, co można zrobić, gdy ktoś tak się czuje.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest narysowanie siebie zadowolonego, smutnego oraz narysowanie, co pomaga, gdy jest smutne w przedszkolu.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie, co lubią u siebie najbardziej.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dziecka jest zakreślenie odczuwanych uczuć i narysowanie sytuacji, które do nich doprowadziły.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie na listku, za co lubią kolegów.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie, co kojarzy im się ze słowami „przyjaźń” i „wstyd”.
Karta pracy na zajęcia o nazywaniu uczuć dla 6-7-latków. Zadaniem dzieci jest narysowanie sytuacji, w których doświadczają podanych uczuć.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.