Utrwalanie wymowy głoski cz w nagłosie wyrazów wielosylabowych. Zadaniem dziecka jest przeczytanie wszystkich wyrazów, a następnie wykonanie kolejnych poleceń.
Utrwalanie wymowy głoski cz w sylabie czu. Zadaniem dziecka jest przeczytanie sylab na wybranej biżuterii, a następnie zaprojektowanie własnej biżuterii.
Utrwalanie wymowy głoski cz w nagłosie sylab zamkniętych. Zadaniem dziecka jest przeczytanie sylab na kwiatkach, a następnie pokolorowanie obrazków.
Utrwalanie wymowy głoski cz w wyrażeniach. Zadaniem dziecka jest przeczytanie napisów na szyldach, a następnie uzupełnienie obrazków.
Utrwalanie głoski cz w parach wyrazów. Zadaniem dziecka jest przeczytać wyrazy, połączyć ze sobą rymujące się, a następnie przeczytać pary wyrazów.
Utrwalanie wymowy głoski cz w zbitce spółgłosek (czk) w parach wyrazów. Zadaniem dziecka jest przeczytać lub powtórzyć sylaby na balonikach, przeczytać lub powtórzyć nazwy obrazków, a następnie dobrać w pary rymujące się wyrazy i je zapisać.
Utrwalanie wymowy głoski cz w zbitce spółgłosek (czk) w śródgłosie wyrazów. Zadaniem dziecka jest utworzenie zdrobnień do podanych wyrazów.
Utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów. Zadaniem dziecka jest powtórzenie, co robią zwierzęta, a następnie połączenie obrazków z pasującymi wyrazami.
Utrwalanie wymowy głoski cz w śródgłosie wyrazów. Zadaniem dziecka jest wpisanie liter z płomieni do okienek i przeczytanie powstałych wyrazów. Następnie dziecko koloruje rysunek i uzupełnia pary wyrazów.
Utrwalenie wymowy głoski cz w izolacji. Zadaniem dziecka jest m.in. wskazanie dwuznaków w określonych kolorach.
Utrwalanie wymowy głoski cz w izolacji. Zadaniem dziecka jest odszukać w rozsypance cz, przeczytać i wykonać polecenia.
Ćwiczenie dla starszych uczniów szkół podstawowych mających problemy z koordynacją wzrokowo-ruchową. Do zadania potrzebna będzie linijka - zadaniem ucznia jest przerysowanie podanych figur geometrycznych. Zadanie sprawdzi się także podczas ćwiczeń koncentracji uwagi i grafomotorycznych.
Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej dla starszych uczniów szkoły podstawowej. Zadaniem ucznia jest przerysowanie podanych figur geometrycznych przy użyciu linijki. Zadanie sprawdzi się także podczas ćwiczeń koncentracji uwagi i grafomotorycznych.
Zestaw kart dla dzieci przedszkolnych i uczniów klas 1-3, o różnym stopniu trudności. Do wyboru: bombka, choinka, dzwonek, Mikołaj, pingwin, skarpeta na prezenty.
Zestaw kart dla dzieci przedszkolnych ćwiczących spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Zadaniem dziecka jest pokolorowanie obrazkøw po numerach.
© ePedagogika.pl - Portal dla pedagogów i wychowawców z pasją.