WOPFU i IPET dla ucznia z implantem ślimakowym, który nie wymaga wsparcia

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 9 lutego 2023
Pytanie: Do szkoły uczęszcza dziecko z wszczepionym implantem ślimakowym. Uczeń funkcjonuje tak, jak rówieśnicy, nie wymaga dodatkowego wsparcia. Czy mimo to trzeba przeprowadzić wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania i opracować IPET?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 9 lutego 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy