Czuję się bezpiecznie w szkole – o wewnętrznym poczuciu bezpieczeństwa uczniów

Anna Kiełczewska

Data publikacji: 22 maja 2018 r.
Czuję się bezpiecznie w szkole – o wewnętrznym poczuciu bezpieczeństwa uczniów

Z punktu widzenia uczniów przepisy czy normy nie zawsze gwarantują bezpieczeństwo. Równie ważne jest wewnętrzne poczucie, że szkoła jest miejscem bezpiecznym, przyjaznym, akceptującym. Uczniowie chcą czuć się bezpiecznie w klasie i w społeczności szkolnej, ale także podczas lekcji i w kontaktach z nauczycielami. To fundament, na którym można wiele zbudować.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel