Wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 21 stycznia 2020
  Wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia

O sposobie realizowania zindywidualizowanej ścieżki kształcenia konkretnego ucznia decyduje dyrektor szkoły, uwzględniając opinię wydaną przez poradnię i zawarte w niej wskazania. Co w praktyce oznacza ta zasada i w jaki sposób odnosi się do konieczności ustalenia liczby godzin zajęć, które będą realizowane przez ucznia?

Pozostało jeszcze 84 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 21 stycznia 2020

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel