Autor: Marzenna Czarnocka
Dodano: 14 października 2020
O sposobie realizowania zindywidualizowanej ścieżki kształcenia konkretnego ucznia decyduje dyrektor szkoły. Musi on uwzględnić opinię wydaną przez poradnię i zawarte w niej wskazania. Co w praktyce oznacza ta zasada i w jaki sposób odnosi się do konieczności ustalenia liczby godzin zajęć, które będą realizowane przez ucznia? Jaki jest minimalny wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy przepisy określają minimalny lub maksymalny wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia
- Kto decyduje o liczbie godzin zajęć objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
- Jakimi kryteriami należy kierować się podczas określania liczby godzin zajęć objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
Pozostało jeszcze 67% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 14 października 2020
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.