Wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 14 października 2020
  Wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia

O sposobie realizowania zindywidualizowanej ścieżki kształcenia konkretnego ucznia decyduje dyrektor szkoły. Musi on uwzględnić opinię wydaną przez poradnię i zawarte w niej wskazania. Co w praktyce oznacza ta zasada i w jaki sposób odnosi się do konieczności ustalenia liczby godzin zajęć, które będą realizowane przez ucznia? Jaki jest minimalny wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy przepisy określają minimalny lub maksymalny wymiar godzin realizowanych w ramach zindywidualizowanej ścieżki kształcenia
  • Kto decyduje o liczbie godzin zajęć objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia
  • Jakimi kryteriami należy kierować się podczas określania liczby godzin zajęć objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia

Pozostało jeszcze 67% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 14 października 2020

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy