Przesunięcie realizacji przedmiotów obowiązujących dla danej klasy do realizacji w klasach programowo wyższych

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 6 listopada 2019
Realizacja przedmiotów w nauczaniu indywidualnym

Organizacja nauczania indywidualnego nierzadko wiąże się z szeregiem trudności natury organizacyjnej. Zapewnienie objętemu nim uczniowi dostępu do wszystkich zajęć przewidzianych w ramowym planie nauczania niekiedy wymaga od dyrektora zatrudnienia dodatkowych nauczycieli. Rozwiązaniem takich problemów mogłoby być „przesunięcie” realizacji niektórych przedmiotów do realizacji w klasie programowo wyższej. Czy takie działanie będzie zgodne z prawem?

Z artykułu dowiesz się m.in.: 

  • Czy dyrektor może „przesunąć” realizację obowiązkowych przedmiotów do klasy programowo wyższej w przypadku ucznia objętego nauczaniem indywidualnym?
  • Jakie możliwości ma dyrektor szkoły w odniesieniu do ucznia z orzeczeniem o potrzebie indywidualnego nauczania?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 6 listopada 2019

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Sprawdź inne serwisy