Podstawa programowa dla ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 2 marca 2021
Podstawa programowa dla ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną

W szkole podstawowej uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym realizują odrębną podstawę programową. Często pojawia się pytanie, czy tę podstawę powinni realizować także uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim sprzężoną z innymi rodzajami niepełnosprawności.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jaką podstawę programową powinien realizować uczeń orzeczeniem o niepełnosprawnościach sprzężonych
  • Którzy uczniowie szkoły podstawowej realizują odrębną podstawę programową

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 2 marca 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy