Z przepisów nie wynika czy zajęcia rewalidacyjne, jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej, mogą być realizowane zespołowo np. dla dwóch uczniów z podobnymi zaleceniami w orzeczeniu, czy też tylko indywidualnie. Jeżeli jednak nauczyciel uzna, że połączenie zajęć jest uzasadnione – może prowadzić wspólne zajęcia dla dwóch uczniów.
Pozostało jeszcze 73 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.