Monitorowanie postępów uczniów klas I-III w czasie zdalnego nauczania

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Dodano: 14 listopada 2020
Oceninianie w klasach I-III w czasie ograniczenia funkcjonowania szkół

Wielu nauczycieli i rodziców spodziewało się ponownego zawieszenia zajęć stacjonarnych dla uczniów klas I-III. realizacja podstawy programowej z pewnością będzie trudniejsza niż podczas zajęć w bezpośrednim kontakcie. Sprawdź jak oceniać postępy dzieci na pierwszym etapie edukacyjnym.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Kto ustala zasady monitorowania postępów dzieci
  • Jaki system oceniania może zostać przyjęty w szkole
  • W jaki sposób powinna być prowadzona dokumentacja przebiegu nauczania zdalnego

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 14 listopada 2020

Autor: Michał Kowalski

Radca prawny, redaktor Portalu Oświatowego. Specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego. Prowadzi kancelarię, w ramach której udziela pomocy prawnej zarówno nauczycielom, jak i dyrektorom i innym pracownikom szkół. Od kilku lat współpracuje ze Związkiem Nauczycielstwa Polskiego.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy