Kto decyduje o zakończeniu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 7 marca 2025
Zakończenie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Specjaliści udzielający pomocy psychologiczno-pedagogicznej mają obowiązek dokonywania oceny efektywności udzielanej pomocy oraz formułowania wniosków dotyczących dalszych działań mających na celu poprawę funkcjonowania ucznia. Nierzadko po przeprowadzeniu rzeczonej oceny formułowany jest wniosek o braku zasadności kontynuowania udzielania pomocy. Czy w takim przypadku specjalista może podjąć decyzję o zakończeniu jej udzielania?

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy dyrektor może podjąć decyzję o zakończeniu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Czy rodzice muszą zostać poinformowani o zakończeniu udzielania pomocy?
  • Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy w procesie zakończenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Czy opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej jest wiążąca w kwestii kontynuacji pomocy?
  • Co zrobić, gdy uczeń nadal potrzebuje wsparcia, ale w innej formie?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 7 marca 2025

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy