W klasie ogólnodostępnej, liczącej 24 uczniów, uczy się czworo uczniów wymagających zróżnicowanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej, w tym trójka dzieci posiada orzeczenia z poradni. Czy zasadne jest umieszczanie w jednej klasie tak dużej grupy dzieci wymagających pomocy?
Pozostało jeszcze 93 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.