
Kontrole w zakresie IPET, zarówno planowe, jak i doraźne, są realnym elementem funkcjonowania każdej szkoły organizującej kształcenie specjalne. Warto więc wiedzieć, jak przygotować szkołę do kontroli, szczególnie doraźnej. W artykule przedstawiamy najważniejsze aspekty prawne oraz praktyczne wskazówki, które pozwolą przejść przez proces kontroli bez stresu i nieprzyjemnych niespodzianek. Sprawdź, jakie działania powinien obejmować proces tworzenia dokumentu, aby zapewnić zgodność z przepisami prawa oświatowego.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Dołącz do Akademii ePedagogiki i obejrzyj szkolenie: Na co należy zwrócić uwagę, tworząc IPET dla ucznia?
Do webinaru dołączono materiały specjalne:
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. Przykładowa dokumentacja do edycji
- Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia. Przykład dokumentu
- Wzór modyfikacji IPET. Przykład dokumentu
- Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. Przykład dokumentu
- Na co należy zwrócić uwagę, tworząc IPET dla ucznia?
|
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie obowiązki ma szkoła w zakresie dokumentacji IPET i WOPFU?
- Na co zwracają uwagę kontrolujący w obszarze kształcenia specjalnego?
- Jak skutecznie przygotować szkołę do kontroli IPET, aby uniknąć zaleceń pokontrolnych?
Pozostało jeszcze 81% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marta Wysocka
Redaktorka portalu ePedagogika.pl, specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.