W przypadku dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego rozpoczęcie spełniania obowiązku szkolnego może być odroczone do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 9 lat. Czy odroczenie obowiązku szkolnego oznacza konieczność opracowania nowego indywidualnego programu edukacyjnego terapeutycznego czy raczej należy zmodyfikować poprzedni IPET?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy dla dziecka, któremu odroczono obowiązek spełniania obowiązku szkolnego trzeba opracować nowy IPET
- Które elementy indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego są szczególnie ważne w przypadku dziecka, któremu odroczono obowiązek szkolny
Pozostało jeszcze 65% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.