W przypadku dzieci posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego rozpoczęcie spełniania obowiązku szkolnego może być odroczone do końca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym dziecko kończy 9 lat. Czy odroczenie obowiązku szkolnego oznacza konieczność opracowania nowego indywidualnego programu edukacyjnego terapeutycznego czy raczej należy zmodyfikować poprzedni IPET?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy dla dziecka, któremu odroczono obowiązek spełniania obowiązku szkolnego trzeba opracować nowy IPET
- Które elementy indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego są szczególnie ważne w przypadku dziecka, któremu odroczono obowiązek szkolny
Pozostało jeszcze 65 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.