Czy IPET dla ucznia szkoły ponadpodstawowej ma inną budowę niż dla młodszego ucznia?

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 27 września 2021
Czy IPET dla ucznia szkoły ponadpodstawowej ma inną budowę niż dla młodszego ucznia?

Opracowanie IPET często nastręcza problemów. Teoretycznie wiadomo, co powinien zawierać, w praktyce jednak wielu nauczycieli zastanawia się, jak stworzyć dokument, aby był przydatny. Szczególnie mało mówi się o programach dla uczniów szkół ponadpodstawowych. A przecież oni także są obejmowani kształceniem specjalnym. W artykule wyjaśniamy, na co zwracać uwagę planując naukę dzieci i młodzieży z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Wyjaśniamy również, czy IPET da ucznia szkoły ponadpodstawowej i podstawowej powinny się różnić.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jakie informacje zawierać w IPET opracowywany w szkole
  • Na co zwracać uwagę podczas organizacji kształcenia specjalnego w szkole
  • Czy typ szkoły lub etap edukacyjny wpływa na budowę IPET
  • O czym pamiętać opracowując IPET dla ucznia szkoły ponadpodstawowej

Przeczytaj również:

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 27 września 2021

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy