Bieżąca praca z uczniem – pierwsze ogniwo wsparcia

Autor: Magdalena Bochenek

Dodano: 18 sierpnia 2020
bieżąca praca z uczniem

Artykuł ma na celu wprowadzenie w zagadnienia realizowania przez nauczycieli pomocy psychologiczno-pedagogicznej w trakcie bieżącej pracy z uczniem. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna kojarzy się z działaniem specjalistycznym zmuszającym nauczyciela do dodatkowych zadań. Dostrzeżenie korzyści z ich realizowania może służyć rozwijaniu gotowości do podejmowania i ukształtowania nawyków ułatwiających pracę nauczyciela.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:

  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 sierpnia 2020

Autor: Magdalena Bochenek

Psycholog, pedagog specjalny, mediator. Instruktor warsztatów umiejętności wychowawczych, pedagog terapeuta w zakresie języka polskiego i matematyki Specjalizuje się w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami. Zajmuje się diagnozą oraz terapią zaburzeń i opóźnień rozwojowych dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie pracy w przedszkolu, szkole podstawowej i gimnazjum

Tematyka

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel