Różne potrzeby – różne drogi, czyli o zindywidualizowanej ścieżce

Katarzyna Stępniak

Data publikacji: 3 października 2017 r.
Różne potrzeby – różne drogi, czyli o zindywidualizowanej ścieżce

W systemie edukacji spotykamy uczniów o różnych potrzebach, możliwościach i ograniczeniach, także tych z chorobami, trudnościami w funkcjonowaniu, różnymi dysfunkcjami i niepełnosprawnościami. Obowiązujące od roku szkolnego 2017/2018 regulacje prawne zapewniają możliwość organizacji nauczania indywidualnego w ściśle określonych przypadkach, ale wskazują także inne, bardziej elastyczne formy organizowania edukacji i wsparcia.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel