W każdym statucie przedszkola i szkoły powinny być określone zasady wykonywania zadań związanych z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Oprócz tego dyrektorzy często wprowadzają dodatkowe regulaminy przydzielania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Należy pamiętać, że nie jest to konieczne. Sprawdź, dlaczego w przedszkolu i szkole nie trzeba wprowadzać regulaminu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Które przepisy regulują zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole?
- W jaki sposób określić wewnętrzne zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
- Czy w szkole trzeba wprowadzać regulamin udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Pozostało jeszcze 77% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.