W szkole nie trzeba wprowadzać regulaminu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dodano: 17 maja 2023
W szkole nie trzeba wprowadzać regulaminu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej

W każdym statucie przedszkola i szkoły powinny być określone zasady wykonywania zadań związanych z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Oprócz tego dyrektorzy często wprowadzają dodatkowe regulaminy przydzielania i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Należy pamiętać, że nie jest to konieczne. Sprawdź, dlaczego w przedszkolu i szkole nie trzeba wprowadzać regulaminu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • Które przepisy regulują zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu i szkole?
  • W jaki sposób określić wewnętrzne zasady udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
  • Czy w szkole trzeba wprowadzać regulamin udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Pozostało jeszcze 77% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 17 maja 2023

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy