Diagnoza ucznia w poradni psychologiczno-pedagogicznej a rozpoznawanie jego potrzeb w szkole

Izabela Rodak

Autor: Izabela Rodak

Dodano: 18 maja 2017
Diagnoza ucznia w poradni

Po kilku wizytach u specjalistów w poradni rodzic otrzymuje opinię dla swojego dziecka (o ile nie stwierdzono u niego niepełnosprawności, niedostosowania społecznego lub zagrożenia niedostosowaniem), zawierającą między innymi wskazania do pracy dla nauczycieli. Dokument ten wędruje do szkoły. Jak efektywnie zarządzać tym procesem, aby wysiłki szkoły i poradni wzajemnie się uzupełniały?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 maja 2017

Autor: Izabela Rodak

Absolwentka psychologii, oligofrenopedagog, coach. Od ponad 20 lat pracuje z dziećmi, rodzicami i nauczycielami. Od ponad 10 lat kieruje Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Tychach. Ukończyła kurs terapii Gestalt, systemowej terapii rodzin oraz kursy organizowane przez Akademię Coachingu C-People.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy