Zadania dyrektora w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikające z rozporządzenia

Katarzyna Szczepkowska

Autor: Katarzyna Szczepkowska

Dodano: 23 kwietnia 2017
Zadania dyrektora związane z pomocą psychologiczno-pedagogiczną

Pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole objęci są wszyscy uczniowie tego wymagający, nie tylko ci, którzy posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego czy opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:

  • Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
  • Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
  • Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
  • Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
  • Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.

Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 23 kwietnia 2017

Autor: Katarzyna Szczepkowska

Z wykształcenia pedagog specjalny i nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej. Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe zarówno jako nauczyciel, terapeuta, pedagog, jak i dyrektor przedszkola oraz dyrektor szkoły. Pracowała jako wicedyrektor Centralnego Ośrodka Doskonalenia (dzisiaj: ORE) oraz konsultant Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli. Realizuje się również jako wykładowca, trenerka, tutor i coach. Prowadzi treningi, szkolenia i wykłady dla kadry zarządzającej, nauczycieli i rodziców. Jest autorką wielu publikacji z zakresu zarządzania, rozwoju i wychowania, dotyczących rozwoju i potrzeb edukacyjnych dzieci, oceniania pracy uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, scenariuszy projektów edukacyjnych.

Tematyka

Sprawdź inne serwisy