Zadania dyrektora w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikające z rozporządzenia

Katarzyna Szczepkowska

Data publikacji: 23 kwietnia 2017 r.
Zadania dyrektora w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej wynikające z rozporządzenia

Pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole objęci są wszyscy uczniowie tego wymagający, nie tylko ci, którzy posiadają orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego czy opinię z poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Zyskaj dostęp do portalu ePedagogika.pl

Przetestuj portal za darmo

Skorzystaj z:

  • PROFESJONALNYCH narzędzi do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • INSPIRUJĄCYCH artykułów, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • BOGATEJ BAZY PORAD udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp? Zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel