Diagnoza potrzeb uczniów w kontekście pomocy pedagogiczno-psychologicznej

Katarzyna Leśniewska

Autor: Katarzyna Leśniewska

Dodano: 10 września 2017
Diagnoza potrzeb uczniów

Rozpoznawanie potrzeb jest procesem i wymaga zaangażowania całej kadry. Pierwszym etapem rozpoznawania potrzeb uczniów jest ocena nauczycieli, w tym wychowawców klasy. Z jakich metod i narzędzi jeszcze należy skorzystać?

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły
  • Scenariusze zajęć z uczniami, nauczycielami i rodzicami
  • Baza porad udzielanych przez prawników, pedagogów szkolnych i innych nauczycieli specjalistów
  • Aktualności prawne
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Dodano: 10 września 2017

Autor: Katarzyna Leśniewska

Pedagog specjalny, pracownik ORE. Autorka publikacji, scenariuszy zajęć i artykułów z zakresu umiejętności wychowawczych, kompetencji psychospołecznych i pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel