Blaski i cienie szkolnej egzystencji ucznia zdolnego

Anna Kiełczewska

Autor: Anna Kiełczewska

Dodano: 18 marca 2019
uczeń zdolny w szkole

Przyjęło się przekonanie, że uczeń zdolny dobrze się uczy, nie sprawia trudności wychowawczych i jest wybitny w wybranej dziedzinie. A przecież szkoły pełne są uczniów zdolnych, którzy funkcjonują odmiennie: mają słabe oceny, podpadają nauczycielom i wydają się nie mieć żadnych ambicji. Paradoks? Przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się więcej.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uwaga, to jest tylko początek artykułu
Aby zobaczyć całość, zaloguj się lub załóż konto.

Już teraz przetestuj portal
za darmo

  • Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
  • Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariuszy na zajęcia
    z uczniami, rodzicami i nauczycielami
  • Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
    i prawników
Załóż konto testowe »

Masz już dostęp?
Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Dodano: 18 marca 2019

Autor: Anna Kiełczewska

Wychowawca, nauczyciel, trener rozwoju osobistego, autorka licznych publikacji z zakresu wychowania, pedagogiki i psychologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i rodzicami w szkołach polskich i holenderskich.

Tematyka

Biblioteka pedagoga

Sprawdź inne nasze serwisy
Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych
wiper-pixel