Organizacja placówki, w tym możliwość prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, powinna zostać określona w statucie placówki, na podstawie którego dyrektor może powołać zespół wczesnego wspomagania. Realizuje on zadania na rzecz dziecka i rodziny, określone szczegółowo w rozporządzeniu w sprawie organizowania wczesnego wspomagania rozwoju (art. 112 ust. 2 ustawy Prawo oświatowe). Skład zespołu zależny jest od potrzeb dziecka.
Pozostało jeszcze 84% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.