Dokument archiwalny
Dla każdego ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego należy zorganizować co najmniej dwie godziny zajęć rewalidacyjnych tygodniowo. Oczywiście, liczba godzin teoretycznie może być wyższa. W praktyce jednak organ prowadzący rzadko wyraża na to zgodę. Dyrektorzy oraz nauczyciele zastanawiają się, czy wobec tego można zorganizować takie zajęcia w ramach puli na dodatkową pomoc psychologiczno-pedagogiczną?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Jakie zajęcia można realizować ze środków na dodatkowe zajęcia?
- Czy zajęcia rewalidacyjne można zakwalifikować jako zajęcia specjalistyczne?
- W jaki sposób zorganizować dla ucznia z orzeczeniem zorganizować większy wymiar godzin zajęć?
Przeczytaj również:
Pozostało jeszcze 78% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.