Autor: Marzenna Czarnocka
Dodano: 14 listopada 2019
Zdarza się, że mimo oddziaływań podejmowanych w szkole lub przedszkolu nie pojawiają się postępy w rozwoju dziecka lub pojawiają się, ale w innym niż oczekiwane tempo. W takich sytuacjach konieczne jest przeprowadzenie rzetelnej analizy dotychczasowych działań, poszukanie nowych rozwiązań oraz modyfikacja sposobów postępowania. Sprawdź, jakie działania podejmować, jeżeli pomoc psychologiczno-pedagogiczna okazuje się być nieefektywna i dowiedz się, jakiego wsparcia należy oczekiwać od poradni psychologiczno-pedagogicznej i innych podmiotów.
Pozostało jeszcze 96% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Dodano: 14 listopada 2019
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.