Szkoła nie może zobligować pełnoletniego ucznia do uczestniczenia w zajęciach rewalidacyjnych. Co zrobić, jeżeli tuż po doręczeniu orzeczenia o specjalnych potrzebach edukacyjnych, uczeń oświadcza, że nie będzie brał udziału w takich zajęciach? Czy mimo to trzeba powołać zespół, który opracuje IPET?
Pozostało jeszcze 94 % treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu ePedagogika – czekają na Ciebie:
- Profesjonalne narzędzia do zajęć specjalistycznych i scenariusze na zajęcia z uczniami, rodzicami i nauczycielami
- Inspirujące artykuły, które poszerzą Twój warsztat pedagoga
- Bogata baza porad udzielanych przez psychologów, pedagogów specjalnych
i prawników
Uzyskaj dostęp do portalu »
Masz już dostęp?Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.