Uczeń z niepełnosprawnością, który nie posiada orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, może zostać objęty zindywidualizowaną ścieżką kształcenia. Warunkiem jest spełnienie przesłanek określonych w rozporządzeniu oraz pozytywna ocena poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Czy brak orzeczenia pozwala na organizację zindywidualizowanej ścieżki kształcenia?
- Jakie przesłanki muszą zostać spełnione, aby poradnia wydała opinię o potrzebie zindywidualizowanej ścieżki?
Pozostało jeszcze 83% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj dostęp do portalu a wraz z nim:
- Dostęp do stale aktualizowanej wiedzy z zakresu prawa oświatowego.
- Wsparcie ekspertów w rozwiązywaniu indywidualnych problemów.
- Praktyczne wskazówki i porady ułatwiające codzienną pracę.
- Baza kilkuset scenariuszy i kart pracy gotowych do wydrukowania i zastosowania na zajęciach.
- Atrakcyjne materiały multimedialne – słuchowiska, webinaria i gry dydaktyczne.
Jeżeli posiadasz już konto
Zaloguj się
Autor: Marzenna Czarnocka
Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.